❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

داستان بوسه سرد(فصل2)قسمت 6

برای خوندن داستان برو ادامه

اما السا داشت خون زیادی از دستاش میرفت به دلیل زوری که برای شکوندن در زده بود السا بیهوش شده بود و حس میشد بچه تو شکمش مرده قطره ای اشک از چشمای جک سرازیر شد ولی زیاد طول نکشید که به خودش اومد و السا رو روی شونه هاش انداخت و اونو به سرعت به آرندل رسوند با کمترین سرعت پزشک دربار رو پیدا کرد و به بالین السا آورد /پزشک:متاسفانه بچه مرده به دنیا اومده/جک:راه دیگه ای نیست نمیشه اونو به زندگی برگردوند/پزشک :یه امید هست/جک:هرکاری میتونید انجام بدین/پزشک:باید بهش تنفس مصنوعی بدیم و قلبشو محکم فشار بدیم شاید زنده شد/جک:هرکاری میتونی براش انجام بده/پزشک:اهای شما پرستارا هرچی لازمه انجام بدین تنفس مصنوعی بدین و به قلبش شوک وارد کنین تا وقتی زنده نشه حق ندارین برین خونه/جک:آقای پزشک حال ملکه چطوره؟خوب میشه یا جای این زخم ها می مونه؟؟؟/پزشک:ایشون حالشون خوبه ولی بهشون فشار زیادی وارد شده اگر تا هشت ساعت دیگه بهوش نیان مجبوریم ایشون رو دفن کنیم/جک:چی؟دفنش کنین؟هرگز من نمیزارم/پزشک:عالیجناب فقط ایمان داشته باشین ایشون سالم می مونن/جک:با تمام وجودم ایمان دارم که اون زنده می مونه/پزشک:همین کافیه تا ایشون بفهمن شما نمیخاید ایشون از دنیا برن/هشت ساعت مثل هشت سال برای جک گذشت/پزشک:عالیجناب،عالیجناب شاهزاده کوچولوتون کاملا سالمه/جک:راست میگی؟دختره یا پسر؟/پزشک:یه دختر ناز و خوشکل شبیه ملکه و پادشاه/جک:بدش به من/جک جسی رو میبره میزاره توی بغل السا/جک:السا نیگا جسی کوچولومون به دنیا اومده و هشت ساعت وقت خواب تو به سر اومده نیگا جسی کوچولو مامانشو میخاد ببین همونطوریه که گفتم جسی عین خودت خوشکله بیدار شو که جسی داره صدات میزنه پس بیا /جک این ها رو میگه و با اشک شعری که سال قبل با السا خونده بودن رو برای السا تکرار میکنه/این شعر رو با ریتم آهنگ‎ a year whithout rainاز سلنا بخونید/جک:بذار این خشک،سالی تموم شه،و این بیابون گل بارون شه.نیاز دارم بهت .بمون کنارم.ولی یه روز بی تو مثل یه سال بی بارونه.دلم برات تنگه.کمک نکن این عشقه.یه روز بی تو مثل یه سال بی بارونه.نیاز دارم بهت.چطور من نمردم؟ولی یه روز بی تو مثل یه سال بی بارونه/السا:جک،جک،بیا کمکم کن بلند شم/جک:شما تازه بهوش اومدی لطفا دراز بکش/السا:این دختر کوچولو خوشکل باید جسی کوچولومون باشه/جک:دیدی گفتم بچمون دختر شد اونقدر هم شبیه ملکه و پادشاهه که خوشکل ترین دختر دنیاس/(پایان قسمت بیست و یکم)

نظرات 5 + ارسال نظر
حنانه جون چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 20:00

بعدی رو کی میزاری

صبر ندارین؟؟؟؟؟؟؟؟
بزودی

ستاره چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 18:17

خیلی قشنگ بود

بعدی رو لطفا طنز کن

چرا؟؟؟؟؟؟؟
وسط این هیر و ویر طنز رو از کجا اوردی؟؟؟؟؟؟

حنانه جون چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 13:31

کی میزاری زود بزار.خواهشا

بزودی در یه پنجشنبه
حالا یا دو مهر یا نهم مهر

ستاره سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 18:12

عالیییییییییییییییی

بعدیییییییییییییییی

اوکی پس فردا میزارمش(پس فردا)

حنانه جون سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 17:31

اخی

اره خودم وختی مینوشتم اشک تو چشام جمع شده بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد