❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

داستان دانشگاه یخزده قسمت 1

برو ادامه واسه قسمت اول  

 قسمت اول.

۱۹ ژوئن 

. سلام.من السا هستم . 

اصالتا امریکایی هستم ولی تا قبل از این با هانس پسر خاله ام و

 خاله و بقیه پسر خاله هام توی آرندل توی کشور نروژ درس می خوندم و حالا وقتش شده بود که برگردم و نامزدم

 رو به خانواده ام معرفی کنم و در زادگاهم درس بخونم . 

به نیویورک وارد شدم شهر قشنگی بود ، تابلوهای بزرگی داشت 

که بهش میگفتن بیلبورد ساختمون های بلند و ترسناک داشت

 . باید توی یه دانشگاه برای سال جدید ثبت نام میکردم

 تا از درسام عقب نیوفتم پدر و مادرم بهم کمک کردن 

تا دانشگاه مناسبی انتخاب کنم و توش درس بخونم بعضی 

اوقات سرما رو در وجودم احساس میکردم 

و میکنم ولی زیاد مهم نیست و تاحالا بهش اهمیتی ندادم.

چند روز گذشت تا ثبت نامم توی دانشگاه موفقیت امیز شد 

و قبول شدم و اواسط سال بود که روز اول برای من بود

 . دختر و پسرای جالبی داشت و باهاشون دوست شدم انگار اونا هم از من خوششون اومده بود و دوستم داشتن اسم هاشون 

مریدا , آنا و هیکاپ بودن .

هانس , خب پسر جذاب و خوش تیپی بود و علاقه خاصی بهش داشتم

 و پسری هم توی دانشگاه بود که بسیار پولدار بود و 

به نظرم با هوش و جذاب تر از هانس بود و به استناد 

حرف دوستام هیچ دختری توی دانشگاه بهش نمیومد 

و به زور دختری مناسبش میشد پیدا کرد !!! 

به روی خودم نیاوردم با خودم گفتم این احساسات کاذب و زود گذره!!

و نیم نگاهی بهش انداختم و رفتم طرف هانس .

اون به من خیره شده بود و با خانوادش به طور واضحی دربارم حرفایی میزد من به اونا خیره شده بودم ولی هرچی تلاش کردم نفهمیدم چی میگفت .


بلاخره رفتیم سرکلاس .این اولین برخوردم باهاش بود استاد به من گفت برم پیش اون بشینم ولی من میخاستم برم پیش هانس.

به هر زوری بود اونروز رو پیشش نشستم سلام کرد و خودشو معرفی کرد.

-سلام من جک فراست هستم و معلم تازه ای برای افرادی که در اروپا قدرت یخی دارن راستش تازه در این زمینه درس هام تموم شده و معلم شدم .

-قدرت یخی چیه؟؟(یهو کنجکاویم گل کرد)اوه ببخشید من خودمو معرفی نکردم من السا هستم از آرندل ، نروژ اومدم و زیاد انگلیسیم خوب نیست.

-عیبی نداره قدرت یخی یعنی قدرت یخی دیگه خیلیا خودشون این موضوع رو فهمیدن مثل من و خیلیا هم این قضیه رو درباره خودشون نمیدونن و کسانی که میدونند این قدرت رو دارند باید معشوقه خود رو ببوسند تا بفهمند که اون قدرت یخی داره یا نه البته در هر صورت انها باهم ازدواج میکنند ولی برای بچه ها باید موهای اوها رو لمس کرد اگر موهای انها سفید رنگ شد قدرت یخی دارند واگر نشد انها هیچ‌ قدرتی ندارند.

-چه جالب ولی من هنوزم معنای قدرت یخی داشتن رو نفهمیدم!


پایان قسمت اول

نظرات 8 + ارسال نظر
حنانه جون پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 08:29

داستانو میزاری

گذاشتم

حنانه جون پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 08:28

کی

بزودی زود

حنانه جون پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 08:28

خوبی

ممنون

حنانه جون پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 08:27

سلام

سلام

حنانه جون پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 08:26

سلام

سلام

حنانه جون پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 08:25

سلام

سلام

حنانه جون شنبه 18 مهر 1394 ساعت 18:36

باشه پس امید جلسه

برای قسمت بعد. چن تا نظر میخوای

۵تا حدودا

حنانه جون شنبه 18 مهر 1394 ساعت 14:52

جالب بید

فقط یه سوال داستان جلسایی هست یا نه

اینو دیگه در قسمت های بعد متوجه میشین اگه بگم مزش میپره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد