❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

غکسای جلسایی جدید

تعداد عکس:6 

برای بقیش برو ادامه 

کپی ممنوع 

  

  

 

 

 

دقیقا منظورش از pain چی چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

منحرف شدماااااااا  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 22:28

عکس های خیلی زیبایین ...وبتونم حرف نداره^_^ ام من یه سوالی دارم ..خوب من با استفاده از برنامه های میکس داستان از جک و السا درست میکنم تاحالا دوتا داستان کامل تمام کردم و خیلی دوست دارم بقیه هم داستانام و ویدیو هایی که میسازم رو ببینن سوالم اینجاست که وقتی بخام ویدیو به اشتراک بزارم تو اپارات یا هرچیز دیگه چطوری بزارم؟(من با تبلت ویدیو و داستان میزارم) لطفا محبت کنید بهم پاسخ بدید خیلی ازتون ممنون میشم خیلی خیلی

ببین عزیزم باید اول تو اپارات عضو شی که باید ایمیل و اینجور چیزا داشته باشی اون موقع بیا تا بهت بگم

ملیکا جمعه 20 آذر 1394 ساعت 20:16 http://lediyelsa.blogsky.com

جک میگه:فقط دست من و بد درد خود را

میگه:فقط دست منو بگیر من دردتو درمون میکنم
منحرف تر از اینم هس؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد