❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

داستان دانشگاه یخزده قسمت 3

واسه خوندنش برو ادامه 

اشکالات برطرف شد


 قسمت سوم

 -واو پس قدرت یخی اینه

-اره با هزاران هزار بار تمرین تونستم کنترلش کنم

-خیلی دوست دارم منم امتحان کنم

-ببینیم و تعریف کنیم

هرچی تلاش کردم هیچ اتفاقی برای اون گیاه نیوفتاد 

واقعا نا امید شدم و ناراحت

جک بهم قوت قلب میداد

 -همه که نباید مثل هم قدرت یخی داشته باشن بعضی ادم ها هم لازمه که این قدرت رو نداشته باشن

-نه مهم نیست عیبی نداره

به خودم اومدم انگاری اون ناخواسته منو در اغوش گرفته بود و انگاری خبر نداشت

تازه متوجه شده بود منو بغل کرده زود ازم جدا شد و خودشو جمع و جور کرد -ببخشید حواسم نبود که..
-نه اشکالی نداره
یه لحظه به دور و برم نگاه کردم
با تعجب فراوان دیدم همه دارن به ما نگاه میکنن
نظرات 4 + ارسال نظر
حنانه جون سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 19:07

سلام کی میزاری

بزودی زود

حنانه جون دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 17:10

لطفا زود ترررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

باش بزودی زودتررررررررررررر

حنانه جون دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 17:09

بعدی رو زود تر بزار

باش بزودی زود

جلسا چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 22:16

همه ولی نسفش تکراری بود

جدی؟؟؟؟؟؟
درستش کردم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد