❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

داستان دوتا کریستال یخین قسمت اول

تولد اناست و همه توی سالن جمعن

جک:بانوی من ,بانوی من,,,,یه لحظه میتونم وقتتونو بگیرم

السا:بفرمایید

جک:من از طرف باشگاه حفاظتی نگهبانان به نمایندگی نگهبانان noاینجا هستم و میخامممم......

هانس:سلام ملکه وقت بخیر شنیدم تولد دوشس اناست و برای همین هم اینجا حاظر شدم

السا:توهیچ حقی نداری که اینجا باشی

هانس:ولی ازاد شدم و الان دیگه هیچی جلودارم نیست

السا :تو...تووووو ... .هرگز نمیتونی پادشاهی ارندل رو به چنگ بیاری

هانس :ولی ازادیم این حق رو بهم میده

جک:کدوم ازادی؟تو کی هستی؟با ملکه چکار داری؟به چه حقی تحدیدشون میکنی؟

هانس:اصلا معلومه خود تو کی هستی؟من هانس هستم و شما؟

جک:من جک فراست هستم یکی از پنج نگهبان هایه دنیا محافظ جانی بچه ها

هانس:اوه پس جک فراست که میگن شمایین.باید حدس میزدم که.....

السا:اهای هانس اگه بخای اینکار رو بکنی واقعا بد میبینی

السا:محاله بزارم با ابروم بازی کنی هانس

هانس با صدای بلند :این ملکه ملکه السای شما میخاد با پسر نگهبانی که کارش حفاظت از بچه هاست ازدواج کنه نگاش کنید ببینید,ببینید(الساوجک رو به سمت هم هل میده تا بیفتن روی هم)

جک:نمیدونستم تا این حد پست و رزل هستی

هانس:خیلی چیزایه دیگه هم هستم که شما ازش خبر ندارین ,شما از هیچ نکته داستان من خبر ندارید حالا فعلا باید برم سروقت جناب کریستف,بای بای

السا:میتونم یه سوال از شما بپرسم

جک:بفرمایید ملکه

السا:میتونم اقای فراست صداتون کنم

جک:شما بگید جک

السا:اخه با این کار بیشتر به شایعاتی که هانس واسمون ساخته دامن میزنیم البته مردم حرفشو باور ندارن چون اون یه خیانتکاره بحرحال همون اقای فراست بهتره

جک:بله بانوی من سخنان شما همیشه درسته

آنا:جناب فراست داشتم دنبالتون میگشتم

جک:شما منو از کجا میشناسید دوشس؟

انا:از اونجاییکه سر نگهبانتون بهم خبر داد بهتون بگم جون و ابروی ملکه در خطره

جک:اوه حرفایه اون همیشه با تاخیر بدست من میرسه

(پایان قسمت اول)

نظرات 2 + ارسال نظر
جک دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 22:56

لطفا قسمت های بعدی رو هم بخونید

جک والسا جمعه 5 تیر 1394 ساعت 11:09 http://www.apart.com/A81

عاااااالییییییی

ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد