❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

داستان دوتا کریستال یخین قسمت سوم

السا:اگه جدا اینطوره کههه...........

جک:ینی باهام ازدواج میکنید؟

السا:نه,فعلا نه

جک:پس من کی میتونم با شما ازدواج کنم

السا:وقتی که جواب من مثبت باشه و هانس از اینجا رفته باشه

جک:میاید یه قدمی توی حیاط قصر بزنیم

السا:البته(با ناز و عشوه)

جک:حالا که تنها شدیم میتونم بپرسم قضیه هانس و شما چیه؟

السا:روزی روزگاری هانس و آنا همو بیرون از قصر میبینن دقیقا زمانی که میخاستن تاجگذاری منو جشن بگیرن اونا عاشق هم میشن و باهم روز خوشی رو میگذرونن شب که میشه بعد از کللی رقص و آواز هانس از آنا خواستگاری میکنه آنا هم قبول میکنه‎ ‎بعد که میان به من خبر بدن من مخالفت میکنم و انا از دستم عصبانی میشه بعد طی چند روز با خیانت کردن هانس که تقریبا همه دیگه میدونند میفهمیم که هانس خیانتکاره و جز پادشاهی چیز دیگه ای نمیخاد.

جک:شاید برگشته اتنقام بگیره

السا:قطعا اگر دقت کرده باشی بهمون گفت میره کریستف رو روشن کنه احتمالا نقشه هایی واسمون داره و میخاد بابین انا و کریستف رو بهم زدن شروعشون کنه.

جک:شاید

آنا:کریستف قبول کن من بهت خیانت نکردم و نمیکنم و نخواهم کرد.

کریستف:پس هانس اینجا نخوده دروغ که نمیگه حتما یه چیزی هست که داره میگه

آنا:اون بهمون حسودیش میشه کریستف تو که میدونی اگرم کاری کردم از سر نادونی بوده خودت میدونی من به شدت دوستت دارم.

کریستف:پس باید یکم دربارش فکر کنم اگه حرفاش حقیقت داشته باشه ما دیگه نمیتونیم اینطوری ادامه بدیم.

آنا:هرطور دوست داری فکر کن فقط بدون که....................

السا:کریستف تند نرو آنا داره بهت راست میگه اون برگشته تا انتقام بگیره ازمون میخاد با خراب کردن آنا پیش تو انتقام بگیره.

کریستف:به روباه گفتن شاهدت کو گفت دمم.

جک:جناب کریستف ایشون راست میگن اولش هم هانس کاری کرد که.....

آنا:مردم فکر کنن بین جک و السا چیزایی هست.

کریستف:شاهد میخام

مردم:اونا راست میگن(از هرکی پرسیدن همینو گفت)

کریستف:آنا ازت معذرت میخام که همچین فکری راجبت کردم لطفا منو ببخش.

(پایان قسمت سوم)

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد