❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

داستان دوتا کریستال یخین قسمت چهارم

آنا:باید جبرانش کنی

کریستف:چطوری؟

آنا:باید کمکمون کنی هانس رو توی این نبرد نا برابر شکست بدیم.

کریستف:فقط به این خاطر شرکت میکنم که به تو تهمت زده وگرنه خودمو درگیر نمیکردم.

السا:واقعا ازت ممنونم

تانیا:مامان,مامان بیا کمکم کن که ترسا رو پیدا کنیم.

آنا:وای تانیا دوباره نه

کریستف:به جای مامانت من میام

آنا:ممنون

کریستف:قابل نداشت

االسا:پس بزن بریم

جک:میتونم یه سوال بپرسم؟

السا:بفرما

جک:میشه السا صداتون کنم

السا:البته

جک:السا دستتو بده به من

السا:برای چی؟

جک:میخایم بپریم

السا:چییییی؟

جک:ارههههههه

السا:پس بگو چرا شدی نگهبان

جک:ما اینیم دیگه,(پس از مدتی)رسیدیم

السا:کجا

جک:قصر سابق شما

السا:چیییییییییی؟

جک:باید یه جایی بریم که بتونیم راحت تر تمرین کنیم

السا:تمرین چی؟

جک:تمرین کنترل کردن برفایی که میتونی متصاعد کنی

السا:پس بزن بریم

جک:السا توبه آنا میگی دخترونه حرف بزنه بعد خودت از این کلمات استفاده میکنی؟

السا:ببخشید

جک:دیگه نگو ببخشید این کلمات رو هم تکرار نکن

السا:باش

جک:دستمو ول کن بریم داخل

السا:بریم

جک:ولی خداییش حتما خیلی جوگیر شدیا که این کارا رو کردیا ... .اوخ ببخشید ملکه شما که منو مجازات نمیکنین میکنین؟

السا:معلومه.درضمن یه بار دیگه فک کنی ملکه هستم و بخای خودشیرینی کنی جدا مجازات میشی.

جک:چشم.

السا:همین الان گفتم نگی ها

جک:ببخشید

السا:بریم تمرین

جک:ما مسابقه میدیم هرکی برنده شد اون مربی اون یکی میشه.قبوله؟

(پایان قسمت چهارم)

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد