❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

داستان دوتا کریستال یخین قسمت پنجم

السا:قبول.

جک:ببین مرحله اول اینطوریه تو باید با یخ بزنی به هدف تیر هرکی به هدف نزدیک تر بود مرحله اول رو برده

السا:باش من شروع میکنم(میزنه خارج از هدف)

جک:(میزنه یکم نزدیک به هدف)

بحرحال هرچی میشه جک برنده میشه

السا:جک تو همش داری یه مرحله هایی رو وارد مسابقه میکنی که من نتونم ببرمشون

جک:دیدی اخر منو جک صدا کردی.اگه دوست داری فینال رو خودت انتخاب کن

السا:حتما.درضمن پررو‎ ‎بازی هم........

جک:نه نه نه نه ما دیگه نامزدیم هرچی بخام صدات میکنم

السا:ولی من که هنوز جوابی بهت ندادم که مثبت باشه

جک:بیا یه شرط بزاریم اگه شرط رو بردی نامزدیم اگر نه............بیا فینال مسابقه مون شه ینی اگه تو بردی به خواسته تو عمل میکنیم و تو مربی من میشی و گرنه به خواسته من عمل میکنیم و من مربیت میشم

السا:قبول.

جک:(در مرحله فینال میبازد)

السا:بحرحال هر مسابقه ای دو سر داره برد و باخت برد نصیب من شد و نصیب تو باختن.

جک:پس باید خوابشو ببینم ملکه ارندل همسر من شه.

السا:تو واقعیت هم ممکنه

جک:ینی......

السا:ینی جوابت مثبته و من باهات ازدواج میکنم و تو پادشاه ارندل خواهی شد.

جک:من از پادشاهی چیزی سرم نمیشه اگه یه پست یا یه مقام کوچیک دولتی هم بهم بدی کافیه حتما که نباید شاه بشم تازشم من از پادشاه بودم متنفرم چون هیچ کاری نمیتونم کنم.(از لحاظ راحت بودن)

السا:اونم به چشم ولی نباید بزاری هانس این سرزمینو ازمون بگیره باید فعلا برخلاف میلت شاه شی

جک:السا فقط بخاطر تو هستا و گرنه فکر نکنی چشمم دنبال مقام شاه بوده

السا:هرگز همچین فکر نمیکنم بهت اطمینان دارم

جک:ممنون از اطمینانت

السا:پس بریم جشن بگیریم و نامزدیمونو اعلام کنیم بعدشم یه جشن تاجگزاری کوچولو میگیریم

جک:باشه

السا:آنا توهمیشه قلب منو میخونی چونکه من و جک ،،،نامزد کردیم(این تیکه رو داد میزنه و میگه (البته با ذوق و خوشحالی))

آنا:نمیخام دخالت کنم ولی من میگم باید یکم فکر کنی السا

(پایان قسمت پنجم)

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد