❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

متن اهنگ my dilemma از سلنا گومز با لینک مستقیم دانلود فایل ام پی تری

You make me so upset sometimes

بعضی موقع ها واقعاعصبانیم میکنی

I feel like I could lose my mind

احساس میکنم دارم دیوانه میشم

The conversation goes nowhere

حرف زدنمون هم به هیچ کجا نمیرسه

Cause you never gonna take me there

چون تو دوست نداری منو ببری اونجایی که حرف زدنمون میره

And I know what I know

و من خودم میدونم که چی میدونم

And I know you're no good for me

و میدونم که تو به درد من نمیخوری

Yeah, I know that I know

آره ، من میدونم که چی رو میدونم

And I know it's not meant to be

و من میدونم این چیزی نیست که باید باشه

Here's my dilemma

این دوراهی من هستش

One half of me wants you

یه نیمه م تو رو میخواد(دوست داره)

And the other half wants forget

ولی نیمه ی دیگه ام میخواد فراموشت کنه

My my my dilemma

دو راهی من , من , من

From the moment I met you

از لحظه ای که دیدمت

And I just can't get you out of my head

و من فقط نمیتونم تو رو از مغذم ببرم بیرون

And I tell myself to run from you

و من به خودم میگم که باید ازتو دور شم

But I found myself atractted to my dilemma

ولی میبینم که مجذوب دو راهی ام شدم

My dilemma

دو راهی من

It's you, it's you

توهستیی,توهستیی

Your eyes have told a thousand lies

چشمات تا حالا هزارتا دروغ گفتن

But I believe them when they look in mine

ولی وقتی که به چشمام نگاه میکنی،حرفتو باور میکنم

I heard the rumours but you won't come clean

شایعه های زیادی شنیدم ؛ ولی تو اینا رو از ذهنم پاک نمیکنی

I guees i'm hoping it's because of me

حدس میزنم که بخاطر منه

Yeah, I know that I know

آره ، من میدونم که چی رو میدونم

And I know it's not meant to be

و من میدونم این چیزی نیست که باید باشه

Here's my dilemma

این دوراهی من هستش

One half of me wants you

یه نیمه م تو رو میخواد(دوست داره)

And the other half wants forget

ولی نیمه ی دیگه ام میخواد فراموشت کنه

My my my dilemma

دو راهی من , من , من

From the moment I met you

از لحظه ای که دیدمت

And I just can't get you out of my head

و من فقط نمیتونم تو رو از مغذم ببرم بیرون

And I tell myself to run from you

و من به خودم میگم که باید ازتو دور شم

But I found myself atractted to my dilemma

ولی میبینم که مجذوب دو راهی ام شدم

My dilemma

دو راهی من

It's you, it's you

توهستیی,توهستیی

I could live without you

بدون تو هم میتونم زندگی کنم

Your smile, your eyes

بدون لبخندت،بدون چشمات

The way you make me feel inside

اون حسی که در درونم به وجود میاری

I could live without you

بدون تو هم میتونم زندگی کنم

But I don't wanna

ولی من نمیخوام

I don't wanna

من نمیخوام

You make me so upset sometimes

بعضی موقع ها واقعا عصبانیم میکنی

Here's my dilemma

این دوراهی منه

One half of me wants you

یه نیمه م تو رو میخواد

And the other half wants forget

ولی نیمه ی دیگه م میخواد فراموشت کنه

My my my dilemma

دو راهی من,من,من

From the moment I met you

از لحظه ای که دیدمت

And I just can't get you out of my head

فقط من نمیتونم از ذهنم بیرونت کنم

And I tell myself to run from you

و به خودم میگم که باید ازت فرار کنم

But I found myself atractted to my dilemma

ولی میبینم که جذب دو راهی ام شدم

My dilemma

دو راهی من

It's you, it's you

تویی,تویی

متن و ترجمه از zayn-1d کپی ممنوع

لینک دانلود فایل ام پی تری این اهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد