❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

داستان دوتا کریستال یخین قسمت هفتم

اریل:بچه ها خبر جدید رو شنیدین؟ 

مریدا:باز دیگه چه خبر شده؟

اریل:جک و ملکه!میخان باهم ازدواج کنن

السا و انا از پشت در دارن اونا رو میبینن

السا:نمیدونستم خبرا اینقد زود پخش میشه!!!

انا:فعلا ساکت ببینیم قضیه چیه

مریدا:دروغه

اریل:خودم دیدم داشتن هم رو بغل میکردن

مریدا:با چشای خودت دیدی؟؟

اریل:معلومه

راپنزل:مگه السا تو بچگیش بهمون نگفت که ازدواج نکنیم ؟؟؟هیچکدوممون به حرفش گوش ندادیم بجز مریداچون عاشق شده بودیم

مریدا:من همین الان پیمانم رو با السا میشکنم

اریل:افرین

سفید برفی:ببینم بچه ها تازگیا هانس رو دیدین؟

اریل:اره من توی مهمونی دیدمش

سفید برفی:دقت کردین چقد با عشق به السا نگا میکنه

السا:انا چرا بهم نگفتی

انا:چون خواستم جک رو عصبانی نکنم

السا:پس بگو چرا میخاست ابروی منو ببره که من از دست حرفایه مردم خسته شم و بخام از ارندل فرار کنم که اون موقع بیاد کمکم کنه و اهههه اصلا چرا باید عاشق من باشه !!!!!؟باید باهاش صحبت کنم

انا:بریم باهاش حرف بزنیم ببینیم چی میگه

پس از گذشت چند ساعت

هانس:سلام از این طرفا یادی از ما فقیر فقرا کردین

السا:فعلا که فقیر ماییم ,یه چیزایی شنیدم که بیشتر از بغل کردن من و جک سر و صدا کرده

هانس:چی هست؟

السا:صادقانه جوابمو بده

هانس:کیه که بتونه به ملکه دروغ بگه

السا:تو عاشق منی؟؟؟؟

هانس:چی؟من؟کی؟کجا؟کی گفته؟

انا:دروغ نگو اره یا نه

هانس:ااااااااره

السا:وایییی حالا جواب جک رو چی بدم

هانس:عیبی نداره چون من مریدا رو بیشتر از تو دوست دارم و اینطور که معلومه دختر خیلی خوبیه

السا:خب دیگه چی خود مریدا هم اینو میدونه؟؟؟

هانس:چطور؟فرض کن بدونه حالا مثلا چه فرقی به حال شماها کرد

السا:ممنون از توضیحاتت هانس دستور میدم خیلی سریع عروسیتونو برگزار کنن

هانس:ممنونم حالا چی شد یه دفعه مهربون شدی؟

السا:خواستم دخترخاله بیچاره ام اینقد به پات نسوزه 

(پایان قسمت هفتم) 

نظرات 5 + ارسال نظر
fatemeh دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 11:32

منتظر بعدی هستممممممممممممممممم

چشم حتما میزارمش

آتنا دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 11:28

بعدیییییییییییییییی کوووووووووووووو

چشم حتما میزارمش

ariya شنبه 13 تیر 1394 ساعت 11:04

عالی بود باز هم بزار

این پست باید‎ ‎2‏ تا نظر دیگه داشته باشه تا قسمت بعدی رو بزارم

جک و السا جمعه 5 تیر 1394 ساعت 11:21 http://www.apart.com/A81

لطفا ادامشو بذار خیلی قشنگه

چشم حتما تا ‏۱۵‏ تا نظر ندن کاربرا قسمت بعد رو نمیزارم من تا قسمت نهم هم حتی نوشتم نویسنده میپذیرم اگر دوست داری بیا

جک و السا جمعه 5 تیر 1394 ساعت 11:20 http://www.apart.com/A81

لطفا ادامشو بذار خیلی قشنگه مرسی

چشم حتما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد