❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

داستان یه دختر عاشق قسمت اول

برای خواندن داستان به ادامه مطلب بروید 

ازخواب‏ ‏بیدار‏ ‏شدم‏ ‏دست‏ ‏و‏ ‏صورتمو‏ ‏شستم‏ ‏و‏ ‏شروع‏ ‏کردم‏ ‏لباس‏ ‏پوشیدن‏ ‏نمی‏ ‏دونستم‏ ‏دارم‏ ‏چی‏ ‏میپوشم‏ ‏فقط‏ ‏می‏ ‏پوشیدم‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏اینکه‏ ‏چه‏ ‏اتفاقی‏ ‏قراره‏ ‏توی‏ ‏جشن‏ ‏بیفته‏ ‏فکر‏ ‏می‏ ‏کردم‏ .‏ ‏سه‏ ‏ساعت‏ ‏دیگه‏ ‏جشن‏ ‏بود‏ ‏و‏ ‏من‏ ‏کاملا‏ ‏حاظر‏ ‏بودم‏ ‏موهامو‏ ‏برس‏ ‏زده‏ ‏بودم‏ ‏تختمو‏ ‏مرتب‏ ‏کرده‏ ‏بودم‏ ‏و‏ ‏لباس‏ ‏خیلی‏ ‏خوشکلی‏ ‏پوشیده‏ ‏بودم‏ ‏که‏ ‏به‏ ‏موهای‏ ‏طلاییم‏ ‏خیلی‏ ‏میومد‏ رنگش‏ ‏آبی‏ ‏بود‏ ‏،‏ ‏آبی‏ ‏آسمونی‏ ‏دامنش‏ ‏پف‏ ‏داشت‏ ‏و‏ ‏این‏ ‏باعت‏ ‏میشد‏ ‏من‏ ‏زیباتر‏ ‏به‏ ‏نظر‏ ‏بیام‏ ‏.‏ ‏وقتی‏‏ از‏ ‏پله‏ ‏های‏ ‏سالن‏ ‏پایین‏ ‏میومدم‏ ‏‏همه‏ ‏نگام‏ ‏می‏ ‏کردن‏ ‏،‏ ‏نمی‏ ‏دونم‏ ‏چه‏ ‏حسی‏ ‏بود‏ ‏خیلی‏ ‏خوب‏ ‏بود‏ ‏و‏ ‏دوسش‏ ‏داشتم‏ ‏کاش‏ ‏دوباره‏ ‏تکرار‏ ‏شه‏ ‏.‏ ‏ادمای‏ ‏زیادی‏ ‏اونجا‏ ‏بودن‏ ‏دلم‏ ‏میخواست‏ ‏با‏ ‏همشون‏ ‏اشنا‏ ‏بشم‏ ‏ولی‏ ‏با‏ ‏موقعیت‏ ‏مادرم‏ ‏اصلا‏ ‏امکان‏ ‏نداشت‏ ‏.‏ ‏ای‏ ‏کاش‏ ‏هرگز‏ ‏دختر‏ ‏ملکه‏ ‏و‏ ‏پادشاه‏ ‏نبودم‏ ‏ای‏ ‏کاش‏ ‏آزاد‏ ‏ترین‏ ‏پری‏‏ جهان‏ ‏‏بودم‏ ‏که‏ ‏وجود‏ ‏داشت‏ ‏.یکهو‏ ‏دیدم‏ ‏اعلام‏ ‏کردن‏ ‏همه‏ ‏برقصن‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏‏ ‏من‏ ‏اونجا‏ ‏غریبه‏ ‏بودم‏ ‏و‏ ‏کسی‏ ‏رو‏ ‏نمیشناختم‏ ‏و‏ ‏نمیتونستم‏ ‏با‏ ‏هیشکی‏ ‏برقصم‏.‏!‏‏!‏‏!‏تنها‏ ‏روی‏ ‏تخت‏ ‏سلطنتی‏ ‏نشستم‏ ‏و‏ ‏منتظر‏ ‏ویکتوریا‏ ‏شدم‏ ‏تا‏ ‏بیاد‏ ‏اون‏ ‏تنها‏ ‏دوست‏ ‏منه‏ ‏که‏ ‏اونم‏ ‏با‏ ‏هزار‏ ‏تا‏ ‏بدبختی‏ ‏پیداش‏ ‏کردم‏ ‏چون‏ ‏من‏ ‏دختر‏ ‏پادشاه‏ ‏و‏ ‏ملکه‏ ‏هستم‏ ‏و‏ ‏نباید‏ ‏با‏ ‏افراد‏ ‏عادی‏ ‏صمیمی‏ ‏بشم‏ ‏ویکتوریا‏ ‏هم‏ ‏از‏ ‏خانواده‏ ‏ای‏ ‏پولدار‏ ‏هست‏ ‏که‏ ‏مورد‏ ‏اعتماد‏ ‏خانواده‏ ‏ماست‏ ‏.‏ ‏‏ داشتم‏ ‏به‏ ‏این‏ ‏فکر‏ ‏می‏ ‏کردم‏ ‏که‏ ‏آیا‏ ‏بدون‏ ‏علاقه‏ ‏و‏ ‏عشق‏ ‏هم‏ ‏میشه‏ ‏زندگی‏ ‏کرد‏ ‏یا‏ ‏نه‏ ‏،‏ ‏توی‏ ‏همین‏ ‏افکار‏ ‏بودم‏ ‏که‏ ‏یکهو‏ ‏سروکله‏ ‏ویکتوریا‏ ‏پیدا‏ ‏شد‏ ‏.‏ ‏اولش‏ ‏خیلی‏ ‏خوشحال‏ ‏شدم‏ ‏ولی‏ ‏کسی‏ ‏که‏ ‏بعد‏ ‏از‏ ‏ویکتوریا‏ ‏وارد‏ ‏شد‏ ‏توجه‏ ‏منو‏ ‏بیشتر‏ ‏از‏ ‏ویکتوریا‏ ‏به‏ ‏خودش‏ ‏جلب‏ ‏کرد‏ ‏‏او‏ن‏ ‏یه‏ ‏‏پسر‏ ‏‏ ‏بود‏ ‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏ 

(پایان قسمت اول ) 

برای این قسمت ۴نظر بزارین 

چه اتفاقی برای اما می افتد؟؟؟؟؟  

همه و همه در قسمت دوم

نظرات 4 + ارسال نظر
حنانه جون دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 11:33

نمیخوای داستان و بنویسی

این طرفدار نداره نه نمینویسمش دیگه
خیلی دوسش دارم
یجورایی میخاستم شبیه زندگی خودم بنویسمش ولی نشد

حنانه جون چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 16:17

عالی بود

خیلی ممنون ولی نوشتنش متوقف شده به علت کمبود نظر در این پست

[ بدون نام ] شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 14:11

:بیخیال:

یه نظر دیگه برای داستان نیاز دارم تا بعدی رو آپلود کنم

جک و السا یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 18:26 http://www.apart.com/A81

عالیییی بود مرسیییییییییی

قابل نداشت جدیدا یه چیزی راه انداختم به اسم جاینظر که هرکس آخرین نظر رو برای داستان هام بده و از اون تبلیغ کنه در حدی که آمار بازدید پست داستان بالا بره جایزش اینه که لینک بشه و معرفی بشه بعنوان کسی که داستان های وب رو دنبال میکنه لطفا ‏

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد