❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

تریلر یه دختر عاشق

داستانی‏ ‏از‏ ‏جنس‏ ‏عشق‏ ‏و‏ ‏دوستی‏ ‏،‏ بزودی‏ ‏قراره‏ ‏یه‏ ‏داستان‏ ‏جدید‏ ‏توی‏ ‏وب‏ ‏بزارم‏ ‏که‏ ‏اسمش‏ ‏یه‏ ‏دختر‏ ‏عاشق‏ ‏هست‏ ‏این‏ ‏دختر‏ ‏عاشق‏ ‏هست‏ ‏ولی‏ ‏معشوقه‏ ‏اش‏ ‏معلوم‏ ‏نیست‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏این‏ ‏داستان‏ ‏همزمان‏ ‏با‏ ‏داستان‏ ‏دوتا‏ ‏کریستال‏ ‏یخی‏ ‏جلو‏ ‏میره‏ ‏که‏ ‏برای‏ ‏گذاشتن‏ ‏هر‏ ‏قسمت‏ ‏3‏ ‏تا‏ ‏نظر‏ ‏میخام‏ ‏برای‏ ‏شروع‏ ‏شدنش‏ ‏4 ‏تا‏ ‏نظر‏ ‏روی‏ ‏همین‏ ‏پست‏ ‏بزارید‏ ‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏صبح‏ ‏از‏ ‏خواب‏ ‏بیدا‏ر‏ ‏شدم‏ ‏یادم‏ ‏اومد‏ ‏که‏ ‏امروز‏ ‏روز‏ ‏تولدمه‏ ‏و‏ ‏جشن‏ ‏داریم‏ ‏سه‏ ‏ساعت‏ ‏مونده‏ ‏بود‏ ‏دست‏ ‏و‏ ‏صورتمو‏ ‏شستم‏ ‏و‏ ‏لباس‏ ‏آبی‏ ‏پف‏ ‏پفی‏ ‏پوشیدم‏ ‏که‏ ‏به‏ ‏موهای‏ ‏طلاییم‏ ‏خیلی‏ ‏میومد‏ ‏کفشای‏ ‏صورتی‏ ‏خیلی‏ ‏کمرنگ‏ ‏ام‏ ‏بهتر‏ ‏از‏ ‏کفشهای‏ ‏طوسی‏ ‏رنگ‏ ‏بود‏ ‏وقتی‏ ‏از‏ ‏پله‏ ‏های‏ ‏سالن‏ ‏پایین‏ ‏میومدم‏ ‏............‏میخواهید‏ ‏بدونید‏ ‏چه‏ ‏اتفاقی‏ ‏واسه‏ ‏اما‏ ‏(emma)توی‏ ‏جشن‏ ‏میفته‏?‏میخاید‏ ‏بدونید‏ ‏ایا‏ ‏معشوقه‏ ‏ای‏ ‏پیدا‏ ‏میکنه‏?‏میخاید‏ ‏بدونید‏ ‏ایا‏ ‏ویکتوریا‏ ‏با‏ ‏اما‏ ‏مهربانانه‏ ‏رفتار‏ ‏میکند‏?‏همه‏ ‏و‏ ‏همه‏ ‏در‏ ‏داستان‏ ‏یه‏ ‏دختر‏ ‏عاشق‏ ‏قسمت‏ ‏اول........

نظرات 4 + ارسال نظر
jack frost پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 13:10

سریع شروعش کن نمیتونم صب کنم من لطفا

چشم شاید امروز گذاشتیم شایدم فردا اگر زنده بودم خیلی ممنون بابت نظرت

jelsa پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 13:09

قسمت اول کوووووووووووو میخامت با داستانات

خیلی ممنون داستانو شاید امروز گذاشتم اگر هم زنده بودم فردا میزارم ‏
ممنون ‏
بابت نظرت

فروزن لاور پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 13:08

لایک داره لطفا حتما قسمت بعدیو بزار بزار بزار

چشم حتما میزارمش شاید امروز شایدم فردا اگه زنده بودیم ‏
ممنون ‏
بابت نظرت

نیلوفر دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 04:46 http://niloofar320.mihanblog.com/

انصافا سایت خیلی خیلی خوبی دارین
98561

خیلی ممنون نظر لطفته گلم من شما رو میشناسم؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد