❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

چیزایی که باید بین من و شما روشن شه

چرا‏ ‏امار‏ ‏بازدید‏ ‏وب‏‏4000و‏ ‏خورده‏ ‏ای‏ ‏هست‏ ‏ولی‏ ‏نظرا‏ ‏اینقد‏ ‏کمه‏?چرا‏ ‏اینقد‏ ‏نظرا‏ ‏کمههههههههههههههههه‏?‏‏?‏‏?‏‏?‏‏?‏‏?‏‏?‏‏?‏‏?‏‏?‏‏?‏‏ ‏یه‏ ‏موضوع‏ ‏دیگه‏ ‏هم‏ ‏باید‏ ‏بگم‏ ‏هرکس‏ ‏این‏ ‏وب‏ ‏رو‏ ‏لینک‏ ‏کنه‏ ‏لینک‏ ‏میشه‏!‏‏!‏‏!‏‏ ‏هرکس‏ ‏ادرس‏ ‏کانال‏ ‏اپاراتشو‏ ‏یا‏ ‏لنزورش‏ ‏رو‏ ‏بده‏ ادرس‏ ‏کانالشو‏ ‏لینک‏ ‏میکنم.قالب‏ ‏وبلاگ‏ ‏بلاگفا‏ ‏قبول‏ ‏میکنم‏ ‏بسازم‏ ‏فقط‏ ‏باید‏ ‏عکس‏ ‏بالای‏ ‏صفحه‏ ‏ای‏ ‏که‏ ‏میخای‏ ‏و‏ ‏توی‏ ‏وب‏ ‏ات‏ ‏آپ‏ ‏کنی‏ ‏تا‏ ‏من‏ ‏قالب‏ ‏وبلاگ‏ ‏ات‏ ‏رو‏ ‏بسازم‏ ‏شما‏ ‏هم‏ ‏میری‏ کارت‏ ‏‏شارژ‏ ‏برای‏ ‏سیم‏ ‏کارت‏ ‏ایرانسل‏ ‏میگیری‏ ‏و‏ ‏اون‏ ‏قسمتی‏ ‏که‏ ‏شماره‏ ‏داره‏ ‏رو‏ ‏خراش‏ ‏میدی‏ ‏و‏ ‏شماره‏ ‏رو‏ ‏برای‏ ‏من‏ ‏همینجا‏ ‏کامنت‏ ‏میکنی‏ ‏من‏ ‏میزنم‏ ‏و‏ ‏می‏ ‏بینم‏ ‏که‏ ‏شماره‏ ‏درسته‏ ‏و‏ ‏اونوقته‏ ‏که‏ ‏کد‏ ‏قالبی‏ ‏که‏ ‏می‏ ‏خاید‏ ‏توی‏ ‏وبم‏ ‏بصورت‏ ‏مطلب‏ ‏رمز‏ ‏دار‏ ‏میزارم‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏مدت‏ ‏3 روز‏ ‏بعد‏ ‏اگر‏ ‏براش‏ ‏نظر‏ ‏نداشت‏ ‏اون‏ ‏پست‏ ‏رو‏ ‏بی‏ ‏معطلی‏ ‏و‏ ‏بدون‏ ‏روی‏ ‏در‏ ‏بایستی‏ ‏پاک‏ ‏می‏ ‏کنم‏ ‏قالب‏ ‏هایی‏ ‏که‏ ‏می‏ ‏سازم‏ ‏توی‏ ‏ادرس‏ ‏زیر‏ ‏قابل‏ ‏رویته‏ ‏فقط‏ ‏کافیه‏ ‏ادرس‏ ‏زیر‏ ‏رو‏ ‏توی‏ ‏مرورگر‏ ‏تون‏ ‏کپی‏ ‏کنید‏ ‏و‏ ‏پست‏ ‏های‏ ‏جدید‏ ‏رو‏ ‏چک‏ ‏کنید‏ ‏در‏ ‏ضمن‏ ‏مبلغ‏ ‏کارت‏ ‏شارژ‏ ‏رو‏ ‏خودم‏ ‏تعیین‏ ‏می‏ ‏کنم‏ ‏مثلا‏ ‏قالب‏ ‏وب‏ ‏خودم‏ ‏‏(‏بلاگفا‏)‏1500تومنه‏ ‏‏چون‏ ‏کللی‏ ‏براش‏ ‏زحمت‏ ‏کشیدم‏ ‏و‏ ‏بقیه‏ ‏قیمت‏ ‏ها‏ ‏هم‏ ‏بر‏ ‏همین‏ ‏اساسه‏ ‏قیمت‏ ‏ها‏ ‏از‏ ‏1000تومن‏ ‏شروع‏ ‏میشه‏ ‏تا‏ ‏2000 تومن‏ ‏.در‏ ‏ضمن‏ ‏دوستا‏ ‏و‏ ‏آشنایان‏ ‏من‏ ‏نیازی‏ ‏نیست‏ ‏که‏ ‏شارژ‏ ‏بخرند‏ ‏مثل‏ ‏الیانا‏ ‏و‏ ‏فاطمه‏ ‏بقیه‏ ‏باید‏ ‏شارژ‏ ‏بخرن‏ ‏خداحافظ‏ ‏تا‏ ‏پست‏ ‏بعدی

نظرات 2 + ارسال نظر
فقط جلسا جمعه 26 تیر 1394 ساعت 17:22 http://storyzaz.mihanblog.com

o o
-------

دروغ گفتم؟

فاطمه جمعه 12 تیر 1394 ساعت 16:14

نمی دونستم اینقدر از دستم ناراحتی باشه نظر هم می دم

پدرم در اومد از بس منتظر موندم تو نظر بدی عزیزممممممممممممم عاشقتم گلم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد