❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

طالع بینی فصل های سال به سبک السا ‏،‏ مریدا ‏،‏ راپونزل و آنا

بهم‏ ‏بگید‏ ‏کدوم‏ ‏هستید‏ ‏و‏ ‏متولد‏ ‏چه‏ ‏ماه‏ ‏و‏ ‏روز‏ ‏و‏ ‏سالی‏ ‏هستید‏ ‏من‏ ‏خودم‏ ‏هفت‏ ‏شهریور‏ ‏هشتادو‏ ‏یک‏ ‏هستم‏ ‏پس‏ ‏میشه‏ ‏تابستون‏‏(‏summer)و‏ ‏میشم‏ ‏راپونزل‏ ‏شما‏ ‏چی‏?‏تو‏ ‏نظرا‏ ‏بهم‏ ‏بگید .‏ ‏برای‏ ‏مشاهده‏ ‏عکس‏ ‏به‏ ‏ادامه‏ ‏مطلب‏ ‏بروید
 
نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 22:34

من فصل زمستون سال ۱۳۸۱ ماه بهمن ۲۲ کدوم شخصیت میشم؟
خخخخ مثلا خودم نمیدونم

من ک غمم نیس راپونزلم 7 شهریور اگه وان دی رو بشناسی لیام هم متولد همین روزه

یسنا سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 01:04

به به منم مردادم تابستون ببببلههه پرچم تابستون بالاااااااااست

چند مرداد؟؟؟؟؟؟؟

میکاسا جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 02:52

ببخشید عزیزم من نمی دونم باید کجا برم اما فکر کنم تو باید برام انجام بدی اگر تو می تونی من دو آذر هشتاد و چهار پاییز اگر که نه من باید انجام بدم بهم بگو کجاست

ببین زیر پست نوشته ادامه مطلب روی اون کلیک کن میری توی یه صفحه که یه عکس توشه از روی اون عکس بهم بگو البته تو میشی مریدا

jack frost پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 13:16

چه تفاهمی منم راپونزلم

تابستونیا پرچمشون بالاستتتتتت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد