❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

نفع رفع تحریم ها برای ما دخترا

 با منبع که توی عکس نوشتم یه چیزایی توی عکس جا نمیشد باید اینجا بگم (شرکت دیزنی میاد و توی ایران یه نمایندگی میزنه با دوبلور های ایرانی ،‏ دیگه لب های السا چیزی جز ‏،برو ‏،‏ سرما و یخ ‏،‏ گذشته گذشتس چیزی نمیگن ‏،ینی لب اش با صداش هماهنگ میشه ان شائ الله زودتر توافق صورت بگیره و شرکت دیزنی هم جای خودشو تو ایران پیدا کنه مثل‏ ‏اینکه‏ ‏دیزنی‏ ‏هم‏ ‏داره‏ ‏‌خودشو‏ ‏برای‏ ‏لغو‏ ‏تحریم‏ ‏ها‏ ‏آماده‏ ‏میکنه‏ ‏این‏ ‏تصویر‏ ‏هم‏ ‏از‏ ‏الساست‏ ‏و‏ ‏پس‏ ‏از‏ ‏لغو‏ ‏تحریم‏ ‏ها‏ ‏قرار‏ ‏بود‏ ‏منتشر‏ ‏شه‏ ‏که‏ ‏من‏ ‏زحمت‏ ‏کشیدم‏ ‏آوردم‏ ‏واستون‏ ‏باید بگم که شاید(دارم میگم شاید )شخصیت های زن و مرد دیزنی پوشش اسلامی پیدا کنن و حتی دیگه در آخر داستان همو نبوسن‏ ‏و‏ ‏عشق‏ ‏افسانه‏ ‏ای‏ ‏دیزنی‏ ‏از‏ ‏بین‏ ‏بره‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!دوباره میگم مطمئن نیستم مطططططممممممئئئئئئئننننننن نیستمممممممممممم )این عکس رو با این متن هرجا که تونستین نشر بدید تا همه با اطلاع بشن هرگونه تغییر منبع پیگرد قانونی دارد.برای‏ ‏مشاهده‏ ‏عکس‏ ‏به‏ ‏ادامه‏ ‏مطلب‏ ‏بروید

نظرات 5 + ارسال نظر
السا جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 19:00 http://fgts7.blogfa.com/

میندازم همه ی پرنسس ها رو تو سطل آشغال اگه بخواد اینطور بشه!

منم البته اگه دوبله خود دیزنی باشه بهتره

السا چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 02:43 http://fgts7.blogfa.com/

اصلا اینطور نیست! هر کشوری با قوانین خودش زندگی میکنه!

بله حرف شما درست ولی اخه اینطوری پس از اینهمه سال همه طرفدارای دیزنی پرنسسا رو اینطوری دیدن و قبول کردن حالا با این اتفاق هیشکی دلش دیگه دیزنی رو نمیخاد

جک و السا چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 00:41 http://www.apart.com/A81

آره خیلی بد میشه اگه اسلامی بشه ولی به احتمال زیاد اسلامیش نمیکنن البته به نظر خودم

اره خودمم فکر میکنم اسلامیش نکنن

جک و السا سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 13:24 http://www.apart.com/A81

این عالیههههههه عالیهههههه اگه این اتفاق بیفته خیلی خوب میشه

من فقط یه مشکلی باهاش دارم اینکه اسلامی میشه من اینو نمیخامممممم من عاشقانه میخامممممممم

Aarefeh پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 23:54

اره اولین فردی بودی که این را گفتی

خب به ذهن کدوم باهوشی میرسید که عقلش از من کاملتر باشه؟؟؟؟؟؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد