❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

داستان دوتا کریستال یخین قسمت هشتم

 سلام‏ ‏امروز‏ ‏براتون‏ ‏قسمت‏ ‏هشتم‏ ‏از‏ ‏داستانمو‏ ‏اوردم‏ ‏این‏ ‏داستانو‏ ‏قبلا‏ ‏گذاشته‏ ‏بودم‏ ‏ولی‏ ‏از‏ ‏پوستری‏ ‏که‏ ‏برای‏ ‏اون‏ ‏درست‏ ‏کردم‏ ‏ناراضی‏ ‏بودم‏ ‏و‏ ‏تصمیم‏ ‏گرفتم‏ ‏یه‏ ‏بار‏ ‏دیگه‏ ‏اون‏ ‏پست‏ ‏رو‏ ‏تکرار‏ ‏کنم‏ ‏فقط‏ ‏یه‏ ‏چیزی‏ ‏نظر‏ ‏هاتون‏ ‏روی‏ ‏او‏ن‏ ‏پست‏ ‏پاک‏ ‏میشه‏ ‏حالا‏ ‏داستان‏ ‏:::السا:مریدا،مریدا‏ ‏مریدا:به به عروس خانوم‏ ‏‏.....السا:هنوز چیزی معلوم نیست که......مریدا:خب چه خبر شده باهام چکار داری‏.....السا:میخاستم بگم هانس عاشقته.....مریدا:چیییییییییی........السا:حقیقت داره و قراره بزودی نامزد کنین من ترتیبشو میدم.....مریدا:وایسا وایسا مگه هانس عاشق تو نبود....السا:خب، اره ولی بیشتر تو رو دوست داره دقت کردی چقد حواسش بهت هست چقد بهت می رسه.....مریدا:بله می دونم ولی من حاظر نیستم با مردی که عاشق یکی دیگه هست ازدواج کنم......السا:ولی اون منو دوست نداره و منم دارم نامزد میکنم.......مریدا:بحرحال اون تا عشقشو نسبت به تو ازدست نده من باهاش عروسی نمیکنم......السا:باشه چه بهتر تنها بمونه دق کنه بمیره.....مریدا:حالا نمیشه دق بکنه ولی نمیره؟......السا:مثل اینکه عشق یکطرفه نیست....مریدا سرخ شده....انا:ببین چه خبره السا جک با هانس دعوا کردن......السا:چییییییییییییی اون از کجا فهمیده قرار نبود کسی بهش بگه.....انا:مثل اینکه اریل جون همه چیز رو لو داده......السا:از همون بچگیش هم نخود توی دهنش خیس نمیخورد فعلا بریم ببینیم چی شده......جک:به چه حقی به السای‏ ‏من گفتی عاشقشی....هانس:مگه جرم کردم من فقط عاشق شدم درست مثل خود تو‏ ‏بعدشم‏ ‏السا‏ ‏مال‏ ‏تو‏ ‏نیست‏ ‏.....جک:من فرق دارم من و السا همدیگه رو دوست داریم ولی تو فقط السا رو دوست دار‏ی‏ ‏‏درضمن‏ ‏تا‏ ‏من‏ ‏زنده‏ ‏هستم‏ ‏کسی‏ ‏حق‏ ‏ابراز‏ ‏علاقه‏ ‏به‏ ‏السا‏ ‏رو‏ ‏نداره‏ ‏.......هانس:من به السا هم گفتم که فقط عاشق مریدا هستم شاید قبلا یه علاقه کوچیک بهش داشتم ولی الان دیگه فقط مریدا رو میخام.....جک:راس میگی؟......هانس:معلومه.......السا:همدیگه رو ول کنین...‏ ‏‏(‏قسمن‏ ‏بعد‏ ‏رو‏ ‏امروز‏ ‏یا‏ ‏فردا‏ ‏میزارم‏ ‏کامنتاتون‏ ‏توی‏ ‏پست‏ ‏قبلی‏ ‏داستان‏ ‏تکمیل‏ ‏شده‏ ‏بود‏)‏ 
نظرات 6 + ارسال نظر
پرنسس الیزابت پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 23:15 http://shirinhi.mihanblog.com

یه سری به وبلاک منم بزن داستان های منم بخون مطئنم خوشت میاد

چشم حتما سر میزنم

مارال چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 11:48

خوب بود لطفا بعدی رو بزار

قابل نداشت سریع بعد از اینکه مشکل بلاگ اسکای حل شه میزارمش

جک و السا سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 13:18 http://www.apart.com/A81

الان چی میتونی بذاری؟؟

درحال حاظر هیچی تا وقتی که بتونم قسمت بعدیو آپ میکنم

جک و السا دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 17:36 http://www.apart.com/A81

چه بد

چی چه بد؟

جک و السا شنبه 27 تیر 1394 ساعت 01:17 http://www.apart.com/A81

عااااااااالییههههه ادامههههه

چند روزه دارم تلاش میکنم ادامه رو بزارم ولی وقتی دکمه انتشار رو میزنم کلا قطع میشه چشم دوباره امتحان میکنم

پرنسس الیزابت جمعه 26 تیر 1394 ساعت 21:54 http://shirinhi.mihanblog.com

سلام وبت خیلی خوشمله وب منم سر بزن. اگه با تبادل لینکم موافق‌بودی به خبر

من از تبادل لینک خیلی خوشم میاد و فقط وب های جلسایی،کارتونی،فروزنی رو لینک میکنم وب شما هم حتما عالی هست و لیاقت لینک شدن رو داره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد