❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

❄ پــــــســـــتــــ ثـــــابـــــتـــ ‏❄

❄سلام

من‏ ‏فاطمه‏ ‏هستم‏ ‏عاطفه‏ ‏هم‏ ‏بهم‏ ‏میگن‏

سلام‏ ‏به‏ ‏کسانی‏ ‏که‏ ‏برای‏ ‏اولین‏ ‏بار‏ ‏و‏ ‏برای‏ ‏چندمین‏ ‏باره‏ ‏که‏ ‏به‏ ‏وبم‏ ‏سر‏ ‏میزنن

این‏ ‏وب‏ ‏بیست‏ ‏و‏ ‏پنجم‏ ‏مهر‏ ‏شد‏ ‏شیش‏ ‏‏ماهش❄

که‏ ‏سال‏ ‏نود‏ ‏و‏ ‏پنج‏ ‏بیست‏ ‏و‏ ‏پنجم‏ ‏فروردین‏ ‏میشه‏ ‏یه‏ ‏سالش‏(‏قربونش‏)‏

امیدوارم‏ ‏که‏ ‏داستانمو‏ ‏خونده‏ ‏باشید

دارم‏ فصل‏ ‏دوم‏ ‏رو‏ ‏که‏ ‏اسمش‏ ‏بوسه‏ ‏سرد‏ ‏هست‏ ‏مینویسم❄

از‏ ‏کپی‏ ‏کردن‏ ‏وکپی‏ ‏کنندگان‏ ‏متنفرم‏ ‏و‏ ‏حلالشون‏ ‏نمیکنم❄

ولی‏ ‏من‏ ‏مثل‏ ‏‏خیلی‏ ‏از‏ ‏وب‏ ‏های‏ ‏دیگه‏ ‏کولی‏ ‏بازی‏ ‏در‏ ‏نمیارم‏

 ‏و‏ ‏معرفیشون‏ ‏کنم‏ ‏که‏ ‏هم‏ ‏من‏ ‏گناه‏ ‏کرده‏ ‏باشم‏ ‏هم‏ ‏اونا‏❄

طرف‏ ‏یه‏ ‏وب‏ ‏زده‏ ‏فقط‏ ‏با‏ ‏عنوان‏ ‏اینکه‏ ‏دزد‏ ‏های‏ ‏وب‏ ‏قبلیم❄

خب‏ ‏آدم‏ ‏عاقل‏ ‏جای‏ ‏اینکه‏ ‏معرفیشو‏ن‏ ‏کنی‏ ‏یا‏ ‏به‏ ‏پلیس‏ ‏فتا‏ ‏شکایت‏ ‏کن❄

یا‏ ‏وب‏ ‏قبلیتو‏ ‏از‏ ‏نو‏ ‏بساز‏ ‏این‏ ‏کارا‏ ‏دهاتی‏ ‏چیه‏

میتونین‏ ‏توی‏ ‏اینستاو‏ ‏صفحات‏ ‏اجتماعی‏ ‏دیگه‏ ‏پیدام‏ ‏کنین‏ ‏و‏ ‏باهام‏ ‏دوست‏ ‏بشین‏❄

البته‏ ‏اینو‏ ‏برا‏ ‏دخترا‏ ‏گفتم‏ ‏نه‏ ‏پسرا‏

یه‏ ‏چیزی‏ ‏رو‏ ‏یادم‏ ‏رفت‏ ‏ورود‏ ‏پسرا‏ ‏آزاد‏ ‏آزاده‏ ‏یعنی‏ ‏ورود‏ ‏همه‏ ‏ازاده

یعنی‏ ‏ورود‏ ‏دخترا‏ ‏و‏ ‏پسرا‏ ‏و‏ ‏مرد‏ ‏و‏ ‏زن‏ ‏و‏ ‏پیر‏ ‏و‏ ‏جوون‏ ‏آزاد‏ ‏آزاده‏

‏ ‏بهتون‏ ‏پیشنهاد‏ ‏میکنم‏ ‏داستانامو‏ ‏حتما‏ ‏بخونین‏ ‏چون‏ ‏اگه‏ ‏نخونید‏ ‏ضرر‏ ‏میکنین‏

بخاطر‏ ‏اینکه‏ ‏خیلی‏ ‏خوشکل‏ ‏و‏ ‏نازه‏ ‏و‏ ‏احساسی‏‏(‏بعضیاشم‏ ‏فقط‏ ‏روایت‏ ‏دوستانمه‏ ‏که‏ ‏خودم‏ ‏دارم‏ ‏شاخ‏ ‏و‏ ‏برگ‏ ‏میدم‏ ‏و‏ ‏ادامش‏ ‏مینویسم‏ ‏براتون‏)‏❄

لطفا‏ ‏قدر‏ ‏بدونین‏ ‏و‏ ‏نظر‏ ‏بزارین‏ ‏روشون❄

دیگه‏ ‏حرفی‏ ‏ندارم‏ ‏جز‏ ‏اینکه

❄بای‏

نظرات 10 + ارسال نظر
حنانه جون جمعه 20 آذر 1394 ساعت 16:47

ببخشید اون نظر قبلی مال من بود

اها گرفتم

حنانه جون جمعه 20 آذر 1394 ساعت 16:08

به به چه عجب یادی از وبو ما کردی می گفتی گوسفندی چی
زی میکشتیم برات
حالا داستان و کی میزاری

ببخشید اسمتون مشخص نیست نتونستم بشناسم
گوسفند نیاز نیس
همین که خودت سر زدی خیلیه
داستان هم که فعلا زیادی سرم شلوغه دارم رمانمو مینویسم و درضمن دارم واسه تولد رفیقم شعر اماده میکنم با یکی دیگه از دوستام سرکلاس واسش بخونیم
بعدم دل و دماغ ذاستان نوشتنو ندارم
ممنون از نظرت

حنانه جون شنبه 7 آذر 1394 ساعت 18:18

سلام نمیخوای داستانت رو ادامه بدی

فعلا ک امار اومده پایین و منم به دلایلی دل و دماغ داستان و اینا ندارم

حنانه جون پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 10:18

ببخشید جمله ها اشتباه شده
میگم قسمت بعدی داستان و کی میزاری
این درسته

اها
چند روزه دل و دماغ این کارا ندارم بزودی سر حال میشم و دست پر برمیگردم

حنانه جون یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 19:40

عزیزم نمیخوای قسمت بعد باستثمارات براری ایااا

چی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ملیکا یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 10:21 http://lediyelsa.blogsky.com

سلام عزیزم اینستا داری میشه اسم پیجتو بگی تا فالوفت کنم

لینکشو گذاشتم توی لینک ها

داستان جلسایی قبلا گذاشته بودم تصویری ولی اون تموم شده منظورم داستان بانوی افسانه ای هست که خودم می نویسم البته اخر فصل یک السام میاد داخل داستان ولی الان نیستش
فصل دوم جک هم میادش البته خیلی کم جک السا هستن بازم
فصل سوم یه عروسی ازشون هست فقط
ول یموضوع اصلی رو یه پرنسس دیگه هست داستانم قشنگه بخون خوشت میادش ویییییییی

ممنون چشم میخونمش

سلام عزیزم‌خوشحال میشم وب منم سر بزنی داستانی که تو وبم می نویسم بانوی افسانه ای رو‌بخونی وییی

جلساییه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فروزن کلوپ سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 18:24 http://frozen-club.blogfa.com

سلام

ایکون مجانی گذاشتم باکد مجانی بیااا!!!

ممنون با کله میام

سلام عزیزم! از قسمت دوم تنهایی السا آپ کردم! راستی من تا 16 روز دیگه ، دیگه آپ نمیکنم! چون تا 16 روز میرم مدرسه! اگه بدی کردم حلالم کن! دوستت دارم و بای!

چشم سر میزنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد