❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

داستان دوتا کریستال یخین قسمت 13

 بچه ها باورتون میشه این قسمتهایی که دارم مینویسم اونقدر احساسی باشه که من درحال گریه این قسمت رو براتون میزارم؟خواهشا زود به زود نظرا رو کامل کنین برای این قسمت هشت نظر و پونزده بازدید کننده داشته باشه تنها چیزی که ازتون میخام اینه که زود نظرا رو کامل کنین تا منم زود بعدی ها رود بزارم چون تا اواسط فصل بعدی هم حتی نوشتم یعنی قسمت23فقط نظرا رو زود به زود کامل کنین

 السا:جک قلب ما مال همه ، کس دیگه ای نمیتونه قلب منو جز تو داشته باشه/جک در گوش السا آروم میگه:تو با هانس خوشبخت نمیشی ولی این آخرین راهه که از شر نفرت هاش خلاص شیم السا منو ببخش که دارم جا میزنم خودمم نمیخام برم ولی مجبورم فقط و فقط این کار ها رو بخاطر تو میکنم /همونطور که گفتم قلب جک بد جوری شکسته بود و مجبور بود که بخاطر خودش السا رو از یاد نبره جک بعد از این حرفش چشماشو بست و برای آخرین بار پیشونی السا رو بوسید و رفت/السا:جک نرو بی تو قلب من آتیش میگیره بی تو می میرم جکککککک/جک بی اینکه چیزی بگه رفت به قصر سابق السا/جک:هنوز یخ هایی که انداخته اینجا هست همین هم برام کافیه تا دلم آروم بگیره از این به بعد اینجا زندگی میکنم/جک میره و یه اتاق متروکه رو که خارج از محدوده ساختمون بود ترو تمیز میکنه و یکم با یخ های السا تزیینش میکنه حالا اتاق خیلی خوشکل شده بود ولی برای جک دنیا معنا نداشت بخاطر وجود سرمای باور نکردنی در کوههای شمالی یخ های السا هرگز آب نمیشدن و این باعث کمی خوشحالی در وجود جک میشد/جک:السا اگر اینجا بودی میدیدی که اتاق رو بخاطر وجود یخ های تو اینقد مرتب کردم وگرنه بود و نبود اینهمه وسیله تزیینی ، بی تو برام معنا ندارن/سه روز بعد/امروز روز عروسی السا و جک بوده که براش پنج ماه صبر کرده بودن و الان شده بود عروسی السا و هانس!بیچاره جک حتی نمیدونست عروسی هانس و السا امروزه/جک:اگر الان هانس حافظش پاک نشده بود داشتم لباس دامادیم رو میپوشیدم که پنج ماه انتظارش رو میکشیدم(پایان قسمت سیزدهم)

نظرات 5 + ارسال نظر
السا و آنا پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 21:57

عالیه عالیه عالیه

ممنونم

ایدا شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 12:17

هووی الساییی
جون من زود قسمت ۱۴رو بزار

چشم ایدا جون تویی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جک و السا جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 12:52 http://www.apart.com/A81

اخییییییییییییییییییی:-(

اخیییییییییییی

عسل پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 17:12 http://lvdl1384 bIogfa.com

بدو بیا آپم

چشم

جک و السا پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 15:52 http://www.apart.com/A81

عالی بود گلمواییییی خدااا

اینقد بعدی هاش گریه اور تره که نگوووووؤوووو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد