❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

داستان بوسه سرد

سلام‏ ‏خب‏ یعنی اینقد از داستانم بدتون میاد که حتی یه دونه نظر هم نذاشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟‏اومدم‏ ‏خوشحالتون‏ ‏کنم‏ ‏دارم‏ ‏فصل‏ ‏دوم‏ ‏داستان‏ ‏جلساییمو‏ ‏مینویسم‏ ‏و‏ ‏قراره‏ ‏با‏ ‏اسم‏ ‏بوسه‏ ‏سرد‏ ‏اپ‏ ‏شه‏ ‏برای‏ ‏تمام‏ ‏قسمت‏ ‏های‏ ‏این‏ ‏فصل‏ ‏ده‏ ‏نظر‏ ‏بزارید‏ ‏وگرنه‏ ‏بعدیش‏ ‏رو‏ ‏نمیزارم‏ در‏ ‏این‏ ‏فصل:جک‏ ‏فراست/السا/جسی/پچ/راپونزل/آنا/هیکاپ/هانس/مریدا/اریل‏ ‏ایفای‏ ‏نقش‏ ‏میکنن‏خب‏ ‏پس‏ ‏شروع‏ ‏کنین‏ ‏نظر‏ ‏بزارین‏ ‏توی‏ ‏قسمت‏ ‏هایی‏ ‏از‏ ‏داستان‏ ‏‏(‏فصل‏ ‏اول‏)‏‏ ‏که‏ ‏میزارم‏ ‏تا‏ ‏این‏ ‏داستان‏ ‏زودتر‏ ‏آپ‏ ‏شه‏ حالا‏ ‏شروع‏ ‏کنین‏ ‏اگر‏ ‏طرفدار‏ ‏این‏ ‏داستانید‏ ‏و‏ ‏دوست‏ ‏دارید‏ ‏بوسه‏ ‏سرد‏ ‏آپ‏ ‏بشه‏ ‏25تا‏ ‏نظر‏ ‏روی‏ ‏این‏ ‏پست‏ ‏بزارید‏ ‏مهلتتون‏ ‏هم‏ ‏تا‏ ‏پایان‏ ‏فصل‏ ‏اول‏ ‏هست‏ ‏یعنی‏ ‏اگر‏ ‏نظرات‏ ‏قسمت‏ ‏18یعنی‏ ‏قسمت‏ ‏آخر‏ ‏از‏ ‏فصل‏ ‏اول‏ پر‏ ‏بشه‏ ‏و‏ ‏نظراتی‏ ‏که‏ ‏باید‏ ‏روی‏ ‏این‏ ‏پست‏ ‏بزارید‏ ‏پرنشه‏ ‏بوسه‏ ‏سرد‏ ‏آپ‏ ‏نمیشه‏ ‏دیگه‏ ‏خوددانید‏ ‏دوستانی‏ ‏که‏ ‏من‏ ‏جلوجلو‏ ‏توی‏ ‏وات‏ ‏براشون‏ ‏داستانو‏ ‏میفرستادم‏ ‏هم‏ ‏لطفا‏ ‏همکاری‏ ‏کنن‏ ‏و‏ ‏نظر‏ ‏بزارن‏ ‏با‏ ‏اسم‏ ‏مستعارشون‏ ‏توی‏ ‏کلوب‏ ‏پرنسسها‏ ‏‏فعلا‏ ‏بای

نظرات 1 + ارسال نظر
minoo جمعه 17 مهر 1394 ساعت 14:28 http://marny.blogsky.ir

سلام فاطمه جون یه سری به وبلاگم بزن ببین چه جوری هست راستی سه تا دونه انتقاد ازت دارم
1- لطفا قالبت رو عوض کن
2-یه ارشیو موضوعی برای داتانات بزار
3- یه گفت وگوی انلاین هم برای وبلاگت بزاری بد نیست

ممنون میشم اگه راجب گزینه سوم بیشتر توضیح بدی
مشکل دوم حل شد میتونی توی قسمت دسته ها مشاهده اش کنی
مشکل اول هم الان حلش میکنم
چون وب من جلساییه به سختی میشه قالب براش گیر اورد و به ندرت باید قالبشو عوض کنم الان همون موقس اون موقع هایی هم که قالب عوض میشه خودم کدشو درست کردم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد