❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

داستان دوتا کریستال یخین قسمت ۱۴

برای خوندنش برید ادامه نظرا خیلی کم شده هااااا اگر دیگه نظر ندین داستانو متوقف میکنما برای این قسمت ۸نظر و پاتزده بازدید کننده
مریدا توی دلش:می دونستم اگر حافظش پاک شه دیگه منو یادش میره کاش هرگز اون حرف رو بهش نمیزدم و اونم هرگز قبول نمیکرد/جک:کاش هرگز جا نزده بودم و پیشش مونده بودم شاید قدرت شکست دادن هانس رو داشتم/مریدا توی دلش:کاش راهی بود تا میشد حافظه هانس رو برگردوند/اریل:مریدا به چی فکر میکنی که اینقد افسرده ات کرده؟/مریدا:راااااهههه دییییییگگگگههههه اییییییییی نیییییییسسس تاااااا ححححااااافففظظظههه هاااااننننسسسوووو بررررگگگررررددددووونننننددددد؟/اریل :نمیدونم شاید بشه از از السا پرسید/السا بعد از شنیدن این موضوع : فقط یه نفر از این چیزا سر در میاره که اونم فقط جک هست/با اوردن اسم جک داغ دلش دوباره تازه شد/اریل:حالا که داری با هانس ازدواج میکنی درست نیست که آقای فراست رو با اسم کوچیک خطاب کنی/السا:اما من........من........من.........،هنوزم.......،عاشقشم....... با هرکس دیگه ای هم ازدواج کنم جک رو هرگز فراموش نمیکنم کاش تو این پنج ماه بیشتر باهم وقت میگذروندیم/و هزاران هزار کاش ها و اگر های دیگر از جک و السا و مریدا/مریدا:مممیییییشششههه پیییییددددااااششش کککرررردددد؟؟؟؟/السا که منتظر بود هرلحظه یه موقعیت پیش بیاد که بره دنبال جک و دوباره ببیندش و از خداش هم بود که همراه اونا بره /السا:منم باهاتون میام!!!!/اریل :تو نباید باهامون بیای چون شاید هانس عصبانی شه و کارای عجیبی ازش سر بزنه/السا:هیچی برام مهم نیست فقط میخام برم پیش جک/اریل :پس از اون بالا بیا پایین لطفا خانم طراح شما هم اگر هانس سراغ ملکه گرفت بگو که ایشون دارن استراحت میکنن و نمیخان کسی رو ببینن/خانم طراح:چشم بانو/مریدا:بببررررییییییمممم؟/اریل:اره ولی می دونین کجا رفته؟/السا:یادمه پنج ماه پیش که رفتیم قصر قبلی من مسابقه بدیم جک گفت که اونجا رو خیلی دوست داره و میخاد باهم یه جای این شکلی نزدیک قصر بسازیم و زندگی کنیم حتما رفته اونجا/بعد از سه چهار ساعت که رفتن و رسیدن/السا:جککککک،جکککککک/(پایان قسمت چهاردهم)

نظرات 4 + ارسال نظر
السا و آنا پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 23:21

من عاشق وبت شدم السا جون

ممنونم نظر لطفتونه

❃❀Farnoosh❀❃ جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 20:08 http://farnoosh1380.blogfa.com

سلام خوبی ؟[لبخند]
من اومدم اینجا تا بگم که وبببببببببببببببت خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عالیههههههههههههه واقعن میگم عاشقش شدم[قلب]
اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن[چشمک]

من کاملا با تبادل لینک موافقم ممنون لینکت میکنم

جک و السا سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 12:12 http://www.apart.com/A81

آها مرسی

قابل نداشت دلیلش هانسه که از مریدا خاطره ای نداره

جک و السا دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 10:56 http://www.apart.com/A81

اخیییییی عالیییی بود فقط یه سؤال چرا مریدا اینقدر حرفاشو کش میده مثل بببببرییییییممممممم یا چیزای دیگه؟

مریدا لکنت زبون گرفته و شکه شده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد