❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

داستان دوتا کریستال یخین قسمت 15

برای خوندن داستان برید ادامه 

چون نظر نمیزارید دیگه بوسه سردی در کار نیست و شاید داستانی دیگه 

با این اسم نوشته بشه ولی نویسندش من نباشم 

از این به بعد چه نظر بدین چه نه من هر وقت دلم خواست قسمت بعد رو میزارم

هرگونه کپی برداری و درج متن اهنگ در وبلاگ حرام است 

در صورت لزوم اجازه بگیرید و از ادرس 

www.selenamusic.blogsky.com

در زیر پست استفاده کنید

این ادرس وب دومم بود لطفا برید داخلش 


       جک که با شنیدن صدای السا بعد از سه روز هوش از سرش پریده بود به سرعت جواب داد و حرف هاش رو تکرار کرد/

جک:السا نه نه نیا ، تو باید با هانس ازدواج کنی به من فکر نکن فراموشم کن السا فکر کن من فقط رویایی پنج ماهه بودم!!!!!!!/
السا:جک تو اینجا رو تزئین کردی؟/
جک:هیچکدوم از اینا بی تو معنی نداره/
این موسیقی رو با ریتم آهنگ a year whithout rainاز سلنا گومز بخونید /
السا:میتونی درکم کنی؟!وقتی بهت فکر میکنم!؟/
جک:با هر نفسی میکشم!هر دقیقه!/
السا:مهم نیس چیکار میکنم/
جک:دنیام جایی خالیه/
الساو جک باهم:انگار برای هزار روز تو این بیابون بودم/
جک:چطوری چهرت عین یه سرابه برای من!/
السا:دلم برات تنگه!کمک نکن این عشقه!/
جک:یه روز بی تو مثل یه سال بی بارونه
!/السا:نیاز دارم بهت!چطور من نمردم؟/
السا و جک باهم :یه روز بی تو مثل یه سال بی بارونه/
السا:ستاره ها میسوزن/
جک:صداتو میشنوم من(توی ذهنم)/
السا:قلبم عین دریا ارزو میکنه/
جک:انگاری زمین زیر پام داره خورد میشه/
السا:دلم برات تنگه!کمک نکن این عشقه!/
جک:یه روز بی تو مثل یه سال بی بارونه!/
السا:نیاز دارم بهت!چطور من نمردم؟/
السا و جک باهم :یه روز بی تو مثل یه سال بی بارونه/
السا:بزار این خشک،سالی تموم شه و این بیابون گل بارون شه/
جک:نیاز دارم بهت/
السا:توضیح دادنی نیست/
جک:ولی یه روز بی تو مثل یه سال بی بارونه/
السا:دلم برات تنگه!کمک نکن این عشقه!/
جک:یه روز بی تو مثل یه سال بی بارونه!/
السا:نیاز دارم بهت!چطور من نمردم؟/
السا و جک باهم :یه روز بی تو مثل یه سال بی بارونه/
اهنگش تموم شد!!!!!/
جک:السا ممنون اومدی بهم سر بزنی دلم برات تنگ شده بود(حرفی از اینکه هر سه روز بی وقفه گریه میکرده نزد)/
السا:گریه کردی؟چشمات شده کاسه خون(حالا خودشم سه روز کامل گریه میکرده ها)/
جک:نه گریه؟گریه کجا بوده؟من مرد هستم مردا که گریه نمیکنن تو چی؟گریه کردی؟چشمای خوشکلت قرمز شدن داماد بدش میاد که عروس خوشکلش چشماش قرمز باشه ها/
السا:ولی داماد زندگی من فقط تویی جک تو فقط و فقط تو .اره گریه کردم بی تو تنفس کردن هم برام سخته/
السا جک رو بغل میکنه و های های گریه میکنه/
السا:جک برگرد پیشم من نمیتونم بی تو ادامه بدم /
مریدا و اریل که بیرون بودن میان تو/
پایان فصل اول (دوتا کریستال یخین) و پایان قسمت پانزدهم)

نظرات 9 + ارسال نظر
السا و آنا یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 01:23

حالا می تونی بزاری

بله

السا و آنا یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 00:36

کدوم وب؟ ؟

وب سلنایی ام

السا و آنا شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 17:34

کدوم وبت در مورد سلنا ست ؟؟؟؟

لینکشو گذاشتم توی لینک ها

السا و آنا شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 15:52

خودت آهنگ سلنا رو ترجمه کردی؟؟؟

اره خودم تنها . توی اون یکی وبم که راجب سلنا هست همه توضیحاتشو دادم کپی کاملا ممنوعه

السا و آنا شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 11:24

باشه عزیزم

کم کم داره به حد نساب میرسه

السا و آنا شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 00:02

کی قسمت بعدی دو کریستال یخی رو می زاری

وقتی که تعداد نظر ها 8تا برسه

السا و آنا جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 23:51

واقعا ممنون ❤❤

قابل نداشت

السا و آنا پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 23:29

السا جون من به سؤالی دارم!!!من چطوری می تونم یه وب زیبا مثل تو درست کنم

باید اول یه ایمیل داشته باشی بعدش وارد اون سرویس بلاگ دهی بشی مثل بلاگ اسکای,بلاگفا,میهن بلاگ,لوکس بلاگ,پرشین بلاگ و ... از همه اینا اسونتر کارکردن با بلاگ اسکای که باید وارد blogsky.comبشی از اونجا خود سایت با زبان فارسی بهت راهنمایی میکنه یه وب بسازی دیگه از اون به بعد پست گذاشتنش با خودته و عین آب خوردن

السا و آنا پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 22:21

قشنگ بود

ممنون از نظرت قابلی نداشت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد