❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

داستان بوسه سرد(فصل2)قسمت 3

برای خوندن داستان برید ادامه مطلب 

هانس:من نمیخام شاه باشم من میخام مریدا رو داشته باشم بی اون من فهمیدم چی رو از دست دادم السا خواهش میکنم کمکم کن/السا:اگر کمکت کنم تو هم به من کمک میکنی؟/هانس:هر شرطی رو ندید قبول میکنم/السا:مریدا نگفتی بهم چرا صدات اینطوری شده؟/مریدا:بببههه خاااطررر هههاننننسسس اووونننممم کههه مننننووو نمییییشششنننااسسههه/هانس که واقعا شرمنده است و دلش و زبونش یکی شده مریدا رو در آغوش میگیره تا مریدا راحت گریه کنه مریدا هم که امیدوار بود هانس به حالت اولش برمیگرده و همینطور هم شده بود بخاطر فداکاری السا و جک ازشون تشکر کرد/السا:جک حالا میتونی بیای بیرون/جک:راستش راستش السا من دوووسسستتت داااارررممم/السا:من ... .منن......من.../مریدا:تو هم همینطور/السا:مریدا تو صدات خوب شد/مریدا:اره صدام .....صدام ..... خوب شدههه بخاطر وجود هانسه/جک:من آخر متوجه نشدم چرا من اجازه دادم السا ازدواج کنه؟/السا:چرا؟/مریدا:اخه شما دوتا مال هم بودین و هستین/السا:چی؟قبلا؟من جک رو تازه امروز دیدم/جک:من هم السا رو تازه دیدم/اریل:شما ها پنج ماهه نامزدین امروز روز عروسیتون بوده/السا:عروسیمون؟به این زودی؟/اریل :گفتم که پنج ماهه نامزدین/جک:عروسی!!!!!!!!/السا:دیرمون شد/به سرعت همه دویدن و رفتن به قصر مریدا و السا لباس عروس و هانس و جک لباس داماد پوشیدن/عاقد:جناب آقای فراست شماحاظرید به عقد ملکه السا در آیید؟/جک:بللله حتما/عاقد:ملکه السا شما حاظرید به عقد جناب آقای فراست در آیید؟/السا:بلللله حتما/عاقد:جناب آقای هانس شما حاظرید به عقد دوشیزه مریدا در آیید؟/هانس:بله/عاقد:دوشیزه مریدا شما حاظرید به عقد جناب آقای هانس در آیید؟/مریدا:بللللللللله/همه دست میزنن و شادی میکنن یکم بعد از اون جک و السا باهم میرن یه قصر یخی خوشکل تر از قصر قبلی السا میسازن و با یخ و مجسمه هایی خوشکل تزیینش میکنن/(قسمت هجدهم)

نظرات 3 + ارسال نظر
حنانه جون پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 15:12

عالی بود قسمت بعد رو کی میزاری





راستی اسمت چیه

تعداد نظرات 5به بالا شه
السا
اون بالا گفتم که

mioo پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 13:33 http://marny.blogsky.com

سلام عزیزم داستان خوبی بود لذت بردم راستش رو بخوای من خودم مثل تو داستان های سریالی مینویسم راستی به وبلاگ من هم سر بزن وحتما نظر بده تا لینکت کنم

چشم

رضا آقاجری پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 08:50 http://www.negahidigargallery.blogsky.com

با سلام،از وبلاگ خوبتون دیدن
کردم و به پیوندهای وبلاگم اضافه
کردم.خواهشمندم شما هم وبلاگ من روکه در زمینه نقاشی مدرن هست به لیست پیوندهااتون
اضافه کنید تا بیننده بیشتری داشته باشد.با تشکر
www.negahidigargallery.blogsky.com

چشم حتما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد