❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

داستان بوسه سرد(فصل2)قسمت 4

برای خوندن داستان برید ادامه 

السا:جک ما میتونیم برای همیشه اینجا زندگی کنیم فقط..../جک:فقط چی؟/السا:هیچی!!!!!!!/جک:مسخره!منم!!!!/یک سال بعد/السا:این اتاق خیلی خوشکله ماله کیه؟/جک:ماله جسی فراست یا جولی فراست یا جانی فراست؟!!!!!!/السا:دیوونه این اسما چیه؟/جک:همینا فقط بهش میخوره هرکدوم شما بگی همون میشه/السا:تو کدومو دوس داری؟/جک:من دوست دارم بچمون دختر باشه و اسمش جسی باشه !!!!!/السا:ولی من یه پسر چاق و تپل میخام که اصلا نتونه راه هم بره و شبیه پادشاه آرندل باشه!!!!!!!/جک:خیلی بدجنسی السا ولی من میخام جسی اونقدر خوشکل باشه که شبیه ملکه آرندل باشه!!!!!!!!/السا:لوس نشو ،ولی من سر حرفم هستم جانی باید چاق و تپل باشه و چهرش خوشکل باشه مثل پادشاه آرندل/جک:من خوشکلم؟وااااااااااااایییییییی جیغغغغغغ، السا میگه من خوشکلم؟ملکه به پادشاه آرندل گفت خوشکل!!!!!!!!!/السا:زیاد خوشحال نشو من که با تو نبودم با پادشاه آرندل بودم پادشاه آینده آرندل قراره اونقد چاق و خوشکل باشه که نگوووووو/جک:السا یعنی پادشاه آرندل خوشکلتر از منه؟/السا:جک تو از هر پادشاه و هر مردی خوشکلتری عزیزم/سانسوووووووررررررررررر/جک:ببینم امروز مگه تولد ملکه آرندل نیست؟ملکه آرندل چرا هنوز حاظر نشده؟/السا:وای اصلا یادم رفت بدو لباسای رسمی رو بپوشیم بریم مهمونی/جک:یه بار نمیخای توی تولدت راحت باشی و لباس رسمی نپوشی؟اصلا بزار لباستو من انتخاب کنم/السا:پس لباس تو هم من انتخاب میکنم/نیم ساعت بعد/السا:جک چقدر این لباست بهت میاد!!!!!!!!/جک:ممنون.تولدت مبارک عین فرشته ها شدی تو این لباس!!!/همه تو سالن دارن میرقصن و به مناسبت تولد السا براش هدیه میارن/جک:و آخرین هدیه از طرف منه به ملکه که یه لباس خوشکل ساخته شده از برفه که لباس بچه هست و برای پرنسس جسی هست که بزودی به دنیا میان/همه از این خبر ناگهانی خوشحال میشن/السا:جک مجبور نبودی جلو اینهمه آدم بگی من حامله ام آخه به من میاد حامله باشم؟/جک:نه بابا شما باربی هستی اصلا هم چاق نشدی!!!!!!/السا:دارن نگامون میکنن واااااااایییی/جک:آروم باش فقط براشون دست تکون بده و از اینکه اومدن تشکر کن/هنوز جمله ی جک تموم نشده بود که سر و کله پچ پیدا شد /پچ:میبینم که جک فراست ولگرد پادشاهی شده برای خودش/السا:دستگیرش کنین اون پچه/پچ:شماها نمیتونین منو دستگیر کنین/(پایان قسمت نوزدهم)

نظرات 3 + ارسال نظر
حنانه جون سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 19:26

سلام قسمت بعد کو پا?????

میزارمش

حنانه جون دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 11:24

قسمت بعد رو کی میزاری

بزودی

حنانه جون یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 22:36

عالی عالی عالی عالی عالی عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی:بوس:

تنکیو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد