❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

سه تا جک جلسایی ولی یخورده بی مزه

از یه دیوونه میپرسن بلدی با عشق جمله بسازی؟

.

.

.

.

میگه: عشق جک و السا همیشگیه.

لامثب اینم میدونه من جلساییم

----------------------------------------------- 

از یه ایتالیایی میپرسن طرف کدوم حزب هستی شتر پرستان یا گاو پرستان؟

.

.

.

.

.

گفت:تا جلسایی هست چرا گاو پرستی و شتر پرستی؟

لامسب از اون دو آتیشه ها بود نمیشد باهاش شوخی کرد

----------------------------------------------- 

گفتا که لالا کن ،گفتم وب جدیده

گفتا که بس نیست؟صب تا شب علافی،گفتم تا جلساست ما کاری نمیخایم

گفتا که گشنه ات نیس،گفتم که خوارکم عکسای جلساست

.

.

.

.

.

خلاصه که هرچی گفت ماهم ده تا گذاشتیم روش جلسایی کردیم بارش کردیم عصبانی شد رف خونه مادرش گفت یا من یا جلسا

.

.

.

.

همسر خوبی بود بعضی اوقات بهش فکر میکنم

-----------------------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد