❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄
❄ Jelsa Fever ❄

❄ Jelsa Fever ❄

‏❄ فقط برو وب رو بترکون ‏❄

انتظارات به سر اومد

خب اتفاقاتی که برام افتاده بود مشکشون برطرف شدن و من تصمیم گرفتم داستانمو ادامه بدم  اره ته دلم میخاستم همینجا نگهش دارم و دیگه ادامش ندم لطفا زود به زود کامنتا رو بزارین تنها خواهش من اینه خواهششششش

داستان دوتا کریستال یخین قسمت ۱۴

برای خوندنش برید ادامه نظرا خیلی کم شده هااااا اگر دیگه نظر ندین داستانو متوقف میکنما برای این قسمت ۸نظر و پاتزده بازدید کننده
ادامه مطلب ...

داستان بوسه سرد

سلام‏ ‏خب‏ یعنی اینقد از داستانم بدتون میاد که حتی یه دونه نظر هم نذاشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟‏اومدم‏ ‏خوشحالتون‏ ‏کنم‏ ‏دارم‏ ‏فصل‏ ‏دوم‏ ‏داستان‏ ‏جلساییمو‏ ‏مینویسم‏ ‏و‏ ‏قراره‏ ‏با‏ ‏اسم‏ ‏بوسه‏ ‏سرد‏ ‏اپ‏ ‏شه‏ ‏برای‏ ‏تمام‏ ‏قسمت‏ ‏های‏ ‏این‏ ‏فصل‏ ‏ده‏ ‏نظر‏ ‏بزارید‏ ‏وگرنه‏ ‏بعدیش‏ ‏رو‏ ‏نمیزارم‏ در‏ ‏این‏ ‏فصل:جک‏ ‏فراست/السا/جسی/پچ/راپونزل/آنا/هیکاپ/هانس/مریدا/اریل‏ ‏ایفای‏ ‏نقش‏ ‏میکنن‏خب‏ ‏پس‏ ‏شروع‏ ‏کنین‏ ‏نظر‏ ‏بزارین‏ ‏توی‏ ‏قسمت‏ ‏هایی‏ ‏از‏ ‏داستان‏ ‏‏(‏فصل‏ ‏اول‏)‏‏ ‏که‏ ‏میزارم‏ ‏تا‏ ‏این‏ ‏داستان‏ ‏زودتر‏ ‏آپ‏ ‏شه‏ حالا‏ ‏شروع‏ ‏کنین‏ ‏اگر‏ ‏طرفدار‏ ‏این‏ ‏داستانید‏ ‏و‏ ‏دوست‏ ‏دارید‏ ‏بوسه‏ ‏سرد‏ ‏آپ‏ ‏بشه‏ ‏25تا‏ ‏نظر‏ ‏روی‏ ‏این‏ ‏پست‏ ‏بزارید‏ ‏مهلتتون‏ ‏هم‏ ‏تا‏ ‏پایان‏ ‏فصل‏ ‏اول‏ ‏هست‏ ‏یعنی‏ ‏اگر‏ ‏نظرات‏ ‏قسمت‏ ‏18یعنی‏ ‏قسمت‏ ‏آخر‏ ‏از‏ ‏فصل‏ ‏اول‏ پر‏ ‏بشه‏ ‏و‏ ‏نظراتی‏ ‏که‏ ‏باید‏ ‏روی‏ ‏این‏ ‏پست‏ ‏بزارید‏ ‏پرنشه‏ ‏بوسه‏ ‏سرد‏ ‏آپ‏ ‏نمیشه‏ ‏دیگه‏ ‏خوددانید‏ ‏دوستانی‏ ‏که‏ ‏من‏ ‏جلوجلو‏ ‏توی‏ ‏وات‏ ‏براشون‏ ‏داستانو‏ ‏میفرستادم‏ ‏هم‏ ‏لطفا‏ ‏همکاری‏ ‏کنن‏ ‏و‏ ‏نظر‏ ‏بزارن‏ ‏با‏ ‏اسم‏ ‏مستعارشون‏ ‏توی‏ ‏کلوب‏ ‏پرنسسها‏ ‏‏فعلا‏ ‏بای

داستان دوتا کریستال یخین قسمت 13

 بچه ها باورتون میشه این قسمتهایی که دارم مینویسم اونقدر احساسی باشه که من درحال گریه این قسمت رو براتون میزارم؟خواهشا زود به زود نظرا رو کامل کنین برای این قسمت هشت نظر و پونزده بازدید کننده داشته باشه تنها چیزی که ازتون میخام اینه که زود نظرا رو کامل کنین تا منم زود بعدی ها رود بزارم چون تا اواسط فصل بعدی هم حتی نوشتم یعنی قسمت23فقط نظرا رو زود به زود کامل کنین

ادامه مطلب ...

❄ پــــــســـــتــــ ثـــــابـــــتـــ ‏❄

❄سلام

من‏ ‏فاطمه‏ ‏هستم‏ ‏عاطفه‏ ‏هم‏ ‏بهم‏ ‏میگن‏

سلام‏ ‏به‏ ‏کسانی‏ ‏که‏ ‏برای‏ ‏اولین‏ ‏بار‏ ‏و‏ ‏برای‏ ‏چندمین‏ ‏باره‏ ‏که‏ ‏به‏ ‏وبم‏ ‏سر‏ ‏میزنن

این‏ ‏وب‏ ‏بیست‏ ‏و‏ ‏پنجم‏ ‏مهر‏ ‏شد‏ ‏شیش‏ ‏‏ماهش❄

که‏ ‏سال‏ ‏نود‏ ‏و‏ ‏پنج‏ ‏بیست‏ ‏و‏ ‏پنجم‏ ‏فروردین‏ ‏میشه‏ ‏یه‏ ‏سالش‏(‏قربونش‏)‏

امیدوارم‏ ‏که‏ ‏داستانمو‏ ‏خونده‏ ‏باشید

دارم‏ فصل‏ ‏دوم‏ ‏رو‏ ‏که‏ ‏اسمش‏ ‏بوسه‏ ‏سرد‏ ‏هست‏ ‏مینویسم❄

از‏ ‏کپی‏ ‏کردن‏ ‏وکپی‏ ‏کنندگان‏ ‏متنفرم‏ ‏و‏ ‏حلالشون‏ ‏نمیکنم❄

ولی‏ ‏من‏ ‏مثل‏ ‏‏خیلی‏ ‏از‏ ‏وب‏ ‏های‏ ‏دیگه‏ ‏کولی‏ ‏بازی‏ ‏در‏ ‏نمیارم‏

 ‏و‏ ‏معرفیشون‏ ‏کنم‏ ‏که‏ ‏هم‏ ‏من‏ ‏گناه‏ ‏کرده‏ ‏باشم‏ ‏هم‏ ‏اونا‏❄

طرف‏ ‏یه‏ ‏وب‏ ‏زده‏ ‏فقط‏ ‏با‏ ‏عنوان‏ ‏اینکه‏ ‏دزد‏ ‏های‏ ‏وب‏ ‏قبلیم❄

خب‏ ‏آدم‏ ‏عاقل‏ ‏جای‏ ‏اینکه‏ ‏معرفیشو‏ن‏ ‏کنی‏ ‏یا‏ ‏به‏ ‏پلیس‏ ‏فتا‏ ‏شکایت‏ ‏کن❄

یا‏ ‏وب‏ ‏قبلیتو‏ ‏از‏ ‏نو‏ ‏بساز‏ ‏این‏ ‏کارا‏ ‏دهاتی‏ ‏چیه‏

میتونین‏ ‏توی‏ ‏اینستاو‏ ‏صفحات‏ ‏اجتماعی‏ ‏دیگه‏ ‏پیدام‏ ‏کنین‏ ‏و‏ ‏باهام‏ ‏دوست‏ ‏بشین‏❄

البته‏ ‏اینو‏ ‏برا‏ ‏دخترا‏ ‏گفتم‏ ‏نه‏ ‏پسرا‏

یه‏ ‏چیزی‏ ‏رو‏ ‏یادم‏ ‏رفت‏ ‏ورود‏ ‏پسرا‏ ‏آزاد‏ ‏آزاده‏ ‏یعنی‏ ‏ورود‏ ‏همه‏ ‏ازاده

یعنی‏ ‏ورود‏ ‏دخترا‏ ‏و‏ ‏پسرا‏ ‏و‏ ‏مرد‏ ‏و‏ ‏زن‏ ‏و‏ ‏پیر‏ ‏و‏ ‏جوون‏ ‏آزاد‏ ‏آزاده‏

‏ ‏بهتون‏ ‏پیشنهاد‏ ‏میکنم‏ ‏داستانامو‏ ‏حتما‏ ‏بخونین‏ ‏چون‏ ‏اگه‏ ‏نخونید‏ ‏ضرر‏ ‏میکنین‏

بخاطر‏ ‏اینکه‏ ‏خیلی‏ ‏خوشکل‏ ‏و‏ ‏نازه‏ ‏و‏ ‏احساسی‏‏(‏بعضیاشم‏ ‏فقط‏ ‏روایت‏ ‏دوستانمه‏ ‏که‏ ‏خودم‏ ‏دارم‏ ‏شاخ‏ ‏و‏ ‏برگ‏ ‏میدم‏ ‏و‏ ‏ادامش‏ ‏مینویسم‏ ‏براتون‏)‏❄

لطفا‏ ‏قدر‏ ‏بدونین‏ ‏و‏ ‏نظر‏ ‏بزارین‏ ‏روشون❄

دیگه‏ ‏حرفی‏ ‏ندارم‏ ‏جز‏ ‏اینکه

❄بای‏

داستان دوتا کریستال یخین قسمت دوازدهم

 بچه ها باورتون میشه این قسمتهایی که دارم مینویسم اونقدر احساسی باشه که من درحال گریه این قسمت رو براتون میزارم؟خواهشا زود به زود نظرا رو کامل کنین برای این قسمت هشت نظر و پونزده بازدید کننده داشته باشه یه خسته نباشید به اونایی که دنبال میکنن و نظر هم میدن و هزاران هزار فحش به کسانی که فقط و فقط چشمشون کار میکنه و خبر ندارن که منی که دارم داستان رو مینویسم خیلی کارم سخته و با تعداد نظراتون آرامش میگیرم و انرژی میگیرم جون میگیرم برای قسمت بعدی این فصل هم داره کم کم تموم میشه و من همه قسمت هاشو نوشتم و فقط مونده نظرای شما لطفا منو معطل نکنین

ادامه مطلب ...

ادرس عوض شد

خب بچه ها یه نفر آدرس قبلی که میخاستم بزارم رو وبم رو مسدود کرده و برای خودش برداشته آدرس قبلی این بود jelsa.blogskycomادرس جدید رو میخام این بزارم jelsafever.blogsky.comالبته اگه دوباره مسدود نشه این تغییر روز بیست و پنجم همین ماه اتفاق میفته و من آدرسو عوض میکنم ساعتشم ساعت هشت شب هست امیدوارم کسی این ادرسو مسدود نکنه.

داستان دوتا کریستال یخین قسمت یازدهم

 خب‏ ‏این‏ ‏قسمت‏ ‏هم‏ ‏هشت‏ ‏نظر‏ ‏و‏ ‏پونزده‏ ‏بازدید‏ ‏کننده‏ ‏میخاد‏ ‏که‏ ‏بعدیش‏ ‏آپ‏ ‏شه‏ ‏هرچی‏ ‏زودتر‏ ‏این‏ ‏ده‏ ‏تا‏ ‏رو‏ ‏پرکنین‏ ‏منم‏ ‏زودتر‏ ‏بعدی‏ ‏رو‏ ‏میزارم‏ ‏برید‏ ‏ادامه‏ ‏مطلب‏ ‏داستانو‏ ‏بخونین‏ ‏در‏ ‏ضمن‏ ‏دیگه‏ ‏این‏ ‏داستان‏ ‏رو‏ ‏براش‏ ‏پوستر‏ ‏نمیزارم

ادامه مطلب ...

داستان دوتا کریستال یخین قسمت دهم

خب من پوستر جدید رو اوردم براتون لطفا قدر بدونید و نظر بدید این قسمت هم ۱۰ نظر میخاد تابعدی اپ شه 
 
 
ygjkhgbh
ادامه مطلب ...